is touching yourself worth an eternity in hell?

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Bαημπpεηνιoυμ

Aυτή η πόλη γεννήθηκε για να'ναι ξαπλωμένη στα πόδια μου - Το φριχτό της καλοκαίρι να μου βρωμίζει τις πατούσες - Κι εσύ να μου χαμογελάς που περπατάω συνέχεια ξυπόλυτη - Να κλέβεις μαγικά ραβδάκια απο παραθερίζουσες νεραϊδονονές - Να τα καρφώνεις στους δρόμους της για χάρη μου - Ξεχαρβαλωμένοι φωτεινοί σηματοδότες που δεν σημαίνουν πια τίποτα - Αφού έμαθες κιόλας πως να ημερεύεις το κρεβάτι μου όταν τρίζει - Κι αυτήν την πόλη που γεννήθηκε για να'ναι ξαπλωμένη στα πόδια μου - Μια απ'αυτες τις μέρες θα την ρίξω κι αυτή στην κατσαρόλα - Θα κοχλάσει μέσα στον ιδρώτα μας και θα την πιούμε σαν υδρόμελο - Και δεν θα χρειαστεί να ξαναγράψω ποτέ πια ποιήματα - Χορτασμένη θα κρεμάσω το σπαθί μου στον τοίχο μια για πάντα - Και θα'ρθω να κοιμηθώ κάτω απ'τη μασχάλη σου - Γιατί αυτή η πόλη γεννήθηκε για να'ναι ξαπλωμένη στα πόδια μου - Και γω γεννήθηκα για να μ'αγαπάς.

Δη εντ.


9 σχόλια:

  1. κάνω τον μικρό χορό της χαράς τώρα- από μέσα μου όμως. και μου έδωσες έμπνευση για ακόμα μία φορά, για μία τελευταία ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ταηνι φινγκερ βικτορι ντανς :)

    φλο φλο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πω οτι δε μου εδωσες εμπνευση, αλλα μου εδωσες υφος. Σε ευχαριστω παραυτα.
    Επισης, να πω οτι οι δυναμεις της επαγωγης μεσα μου συμπαιρενουν οτι μαλλον εισαι ερωτευμενη. Το ποστ ειναι μικρο και καταληγει σεδευτερο προσωπο (συνηθισμενο) αλλα ψιθυριζει συντροφικοτητα, μια παραπαιουσα ταση στο εμεις παρα στο εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμενα παλι μου δωσατε εμπνευση, καθοτι οι δυναμεις της επαγωγης μεσα μου συμπαιρενουν οτι ασκειτε την λεγομενη λανθανουσα αλιευτικην δια της μεθοδου της επαινευτικης αποσπασης ανταποκρισεως περι της επικυρωσεως πληροφοριων καθ'ολα διαφανων αλλα συναμα παραπαιοντων εις καλοπροαιρετον κοινωνικον σχολιασμον.

    και για να σας απαντησω, θαρρω μεσα στον παροξυσμο του μεγαλειου μου, οτι η αναρτηση ειναι σαφης.



    και τελος να σας διευκρινησω πως, εγω προσωπικα, γεννηθηκα ερωτευμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (γουάου η απάντηση από πάνω!)

    ωραία επιλογή τραγουδιού, νομίζω ταιριάζει απίστευτα με την ανάρτηση,ο συνδυασμός μου φέρνει εικόνες σαν από κάποια άλλη εποχή,
    και μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις:)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστω πολυ, να'στε καλα, ο,τι επιθυμειτε, και στα δικα σας, και του χρονου, μεηκ λαβ νατ γουρ, και αλλα τετοια εθιμοτυπικα που ομως τα εννοω. :)

    ο μπλογκερ δε μ'αφηνει ν'αφησω κομεντ στο ιδιο μου το μπλογκ. ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το κείμενό σας. Η σελίδα Γυμνά Πόδια [http://gymnapodia.wordpress.com] ανθολογεί «ξυπόλητα» κείμενα και εικόνες και θα χαρώ να επικοινωνήσετε για να μου δώσετε την άδεια να το αναδημοσιεύσω. Ευχαριστώ θερμά, gymnapodia@yahoo.gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή