is touching yourself worth an eternity in hell?

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Μα οχι

Δεν σ'εχω αναγκη ρε.
Αν θες να ξερεις τη σημερον ημερα με 50 δολαρια μπορω να αγορασω ενα δικο μου αστρο και να του δωσω και τ'ονομα μου αμα γουσταρω.
Ειναι που δεν εχω 50 δολαρια αυτη τη στιγμη, αλλιως θα σου'λεγα εγω.

Δεν σ'εχω αναγκη.
Αλλα αμα με ειχες εσυ εστω και λιγο, θα σου χαριζα το αστρο μου κατευθειαν, γιατι ετσι κι αλλιως εχεις πιο ωραιο ονομα.
Δεν καταλαβαινω γιατι να μην θελεις. Μιλαμε για φοβερη κτηματομεσιτικη επενδυση.

2 σχόλια:

  1. Γιατι βρε κοριτσακι μου ....????
    αυτο το blog το ανοιξες για να κοψοφλεβαζιομαστε all together ...??? εεεεε...?
    αλλα τι BDSM συνδρομο ειναι αυτο ...
    με πονας αλλα μ'αρεσει....
    welldone my little mistress

    Μοναχικο Κυκλαμινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. you're the only one who shouldn't be surprised dearest....we share the bowl, remember?
    love ya.

    ΑπάντησηΔιαγραφή